TimTheTatman

TimTheTatman

comments and discussions at metacomment.io

sleepy cause of night strum 4Head

Comments
2016-04-30 09:01:22

Im live ten hour stream for Charity

2016-04-30 09:02:26

are the giveaways set for around noon?

2016-04-30 09:03:12

:0!

2016-04-30 09:09:30

You truly need to retire CSgo. Your stream may have grown since youve got heavy into playing it but it sucks bro

2016-04-30 09:10:15

there are ALOT of ppl who love u but dislike CsGo and stopped watching bec of it

2016-04-30 09:20:56

GL with your stream bro your gonna be making a lot of people happy today

2016-04-30 09:21:44

been playing different games at night bro

2016-04-30 09:22:25

thanks man

2016-04-30 09:23:37

I feel like rajj rn should I call my dad lol

2016-04-30 09:24:13

Im in jersey and work during your usual morning streams but Im up early on my day off so I'm able to catch this one! C u soon

2016-04-30 09:45:51

I love watching you play CS. How do you know that "ALOT" of people have stopped watching because of it?

2016-04-30 09:48:04

and besides, most of tims viewers watch because he is fat and sassy anyway. We don't even care about the games.

2016-04-30 09:54:41

For subs only or everybody? :P

2016-04-30 10:08:15

giveaway that sweet top D shirt

2016-04-30 10:08:45

subs only or also for followers?

2016-04-30 10:11:14

just sit in the chair tim.sit in the chair

2016-04-30 10:26:13

omg gimme

2016-04-30 11:09:40

what time are giveaways?

2016-04-30 11:11:58

damn this giveaway is going to be litpic.twitter.com/FKuNKEf2Zo

2016-04-30 12:31:29

no fucking way man, that's awesome!

2016-04-30 12:32:35

Haha yeah on the other team xD

2016-04-30 12:34:34

just saw you got headshot with a ump

2016-04-30 13:53:20

if you have a spare 20c skin left over I'd be very appreciative, only need 20c for an awp Asimov

2016-04-30 13:58:17

lets goooooooooo

2016-05-01 08:04:03

i missed it! nuuuu!

2016-05-01 18:04:23

homies

2016-05-01 18:04:43

24 hour stream homie

2016-05-01 18:06:14

love you

2016-05-01 18:12:48

aight homie

2016-05-01 18:13:55

Don't be late....

2016-05-02 12:46:32

you forgot to mention homies.

2016-05-02 20:06:05

clever

2016-05-03 10:09:04

when Tim doesn't stream RuneScapepic.twitter.com/ivEFtcAfzJ

2016-05-03 18:05:17

or live

2016-05-03 18:05:28

libe sweet

2016-05-03 18:05:43

libe

2016-05-03 18:05:43

libe libe libe libe libe m8

2016-05-03 18:05:58

y tho

2016-05-03 18:06:02

UMPa LUMPa :D

2016-05-03 18:06:25

ump god

2016-05-03 18:06:37

NA spelling 4Head

2016-05-03 18:07:55

SUUUUUUUH DUUUUUUDE

2016-05-03 18:10:02

nsr is a sellout

2016-05-03 18:10:27

im a sub

2016-05-03 18:11:08

libe 4Head

2016-05-03 18:11:33

oke quenny

2016-05-03 18:11:43

nsry

2016-05-03 18:38:24

libe me up timmy, libe me up

2016-05-03 18:42:37

got u my bro

2016-05-03 19:06:48

.twitter.com/Xd7ondB3FM

2016-05-03 19:47:05

Libing it up. Look at me tweeting. I'm so modern.Tweeted and Drae told me I dont look as fat as I am. What a time to be alive.

2016-05-03 20:19:33

hi time

2016-05-03 20:19:42

your name is time? LUL

2016-05-03 20:19:44

.twitter.com/VYaXQxAIxZ

2016-05-03 20:19:47

your life is falling apart Tim Kappa

2016-05-03 20:19:53

.twitter.com/U09WTX1vsN

2016-05-03 20:20:57

Never gonna time you out

2016-05-03 20:22:38

.twitter.com/WKU2GBdWui

2016-05-03 20:23:20

hello time

2016-05-03 21:36:30

your name is time like father time?? DAD?!!!

2016-05-04 08:53:21

you know you won't be live at 8:54

2016-05-04 08:53:28

.twitter.com/5Hji6tUN7I

2016-05-04 08:54:08

suh dude

2016-05-04 08:54:52

o

2016-05-04 08:54:58

true

2016-05-04 08:55:06

suhhhhh

2016-05-04 08:55:28

wish you'd stop lying dad. I can't handle it.

2016-05-04 08:55:57

getting back into csgo brotha the grind gonna be good

2016-05-04 08:56:07

[Wishng I was was there]

2016-05-04 08:56:21

Y tho..

2016-05-04 09:20:18

Morning stream is best streampic.twitter.com/3kFAAPX4eu

2016-05-04 09:27:34

y tho...pic.twitter.com/JrZRHAz21E

2016-05-04 09:36:30

I expect UMP only gameplay.

2016-05-04 10:21:45

rekt

2016-05-04 10:21:57

ytho

2016-05-04 10:22:04

lol get rekt skrubzzz

2016-05-04 10:22:12

you've changed tim

2016-05-04 10:22:25

veteran streamer 4Head

2016-05-04 10:24:09

just as long as your live and not libe. itsal gooood

2016-05-04 10:28:50

Tim hates his fans

2016-05-04 10:29:08

i h8 gold glove dont tell him tho

2016-05-04 10:29:46

DO YOU EVER CAPITALIZE ANYTHING?! You are a grown man.

2016-05-04 10:33:15

It's ok Tim, we're like the little step child that gets beatup and still gives you a hug afterwards #tatY

2016-05-04 10:33:59

we're needy

2016-05-04 11:45:33

you've changed bro

2016-05-04 12:00:33

feelsbadman

2016-05-04 20:00:01

do not worry Tim. O will dry your tears for you Bby grill

2016-05-04 20:00:09

if it doesnt work rajj sub sound kappa

2016-05-04 20:01:52

When says he's going live 1 min early but still ends up being 1 min latepic.twitter.com/tbDryp0Iah

2016-05-04 20:11:26

that opening is a masterpiece btw :P

2016-05-04 20:48:18

but like y tho

2016-05-07 07:01:35

RIP sleep

2016-05-07 07:01:36

why so early?

2016-05-07 07:01:51

but I'm just going to sleep :(

2016-05-07 07:01:53

now play on eu servers cyka blyat

2016-05-07 07:01:57

family stuff today

2016-05-07 07:02:01

woooo

2016-05-07 07:02:14

whelp

2016-05-07 07:02:21

LOL

2016-05-07 07:02:57

I'll just have to watch the rebroadcast

2016-05-07 07:04:27

ah gotchu

2016-05-07 07:07:26

Tim I love your EU friendliness, it makes me happy

2016-05-07 07:08:03

8 am sub saturday PogChamp

2016-05-07 07:08:07

EU salutes you tatman

2016-05-07 07:14:57

Couldnt sleep, so this pleases me

2016-05-07 07:19:08

WTF im still awake? you gonna make me stay up TIM?

2016-05-07 07:24:55

yeeeee

2016-05-07 07:25:01

my man

2016-05-07 07:39:25

ESEA to start or straight into sub games?

2016-05-07 07:49:07

now that I have your attention, tell Sarah to slide into my DMs

2016-05-07 07:51:21

NA NEVER SLEEPS!

2016-05-07 08:09:02

http://oddshot.tv/shot/timthetatman-201604280584044 …

2016-05-24 09:00:57

Building a PC! I'll be back to your streams soon

2016-05-24 09:04:04

do you still check your po box, fam?

2016-05-24 09:05:42

is now live at https://www.twitch.tv/marqsten  plz shoutout

2016-05-24 09:25:38

he said he it's not open anymore

2016-05-24 09:25:57

I'm tired I'm sorry word are hard

2016-05-24 09:31:07

While I am at working I will be playing vicariously through you. Fight strong, hero.

2016-05-24 09:50:59

overwatch hypeeeeee!!!!!!!!!

2016-05-24 10:01:28

you always stream while I'm at school

2016-05-24 10:01:42

rip

2016-05-24 10:32:23

.twitter.com/mcDYlnl5mQ

2016-05-24 18:08:52

thanks dad

2016-05-24 18:08:53

what u gonna be doing tomorrow for the special stream?

2016-05-24 18:09:00

18 hr?

2016-05-24 18:10:40

.twitter.com/GBrh0Jhs8m

2016-05-24 18:13:31

can you unban me pls you are such a sellout you banned me for 1 new sub and I didn't even do anything wrong

2016-05-24 18:14:53

I'll unban u - just stop spamming resident sleeper ez

2016-05-24 18:15:00

o

2016-05-24 18:15:09

yee

2016-05-24 18:23:04

just thought I'd spread this gold around as much as I could

2016-05-24 18:23:16

Hope you get better Tim!

2016-05-24 18:24:15

k skipping school thanks

2016-05-24 18:33:07

oh like this? LOL JKpic.twitter.com/aRYcOdRkPG

2016-05-24 18:41:15

.twitter.com/tVFss2tPfW

2016-05-24 19:18:43

cs tomorrow ? Or have you disowned me!?

2016-05-24 19:51:18

cs tonight sugar tits?

2016-05-24 20:08:08

hi dad

2016-05-24 20:08:24

Tim......eat me

2016-05-24 20:08:39

about time

2016-05-24 20:13:26

check out what chief is doing PS your latehttps://www.twitch.tv/thechief1114 

2016-05-25 08:57:54

I'm up and hype for this!

2016-05-25 08:57:57

you da real MVP Tim for at least tryin

2016-05-25 08:58:03

OMG HYPE... Still hope u feel better :(

2016-05-25 08:58:28

If you ain't feeling

2016-05-25 08:58:55

what do you have? (Sore throat, headache, nausea,ect)

2016-05-25 08:59:05

lol I should read the whole post. I clikc and offline. I look and says in 1hr duh

2016-05-25 09:00:03

If you ain't feeling well I wound not attempt it bc your just gonna feel worse after

2016-05-25 09:01:06

Overwatch all day? I think has a spot on his team.

2016-05-25 09:01:30

i believeee

2016-05-25 09:02:32

don't push yourself man it's not good for you

2016-05-25 09:07:51

imma be with you all the way

2016-05-25 09:19:38

I wonder what happens when you mix NyQuil with Red Bull. Tim Nye the Darksouls Guy?

2016-05-25 09:26:06

LOL

2016-05-25 09:26:15

ill be aight

2016-05-25 09:26:29

if i start feeling worse during it ill cancel it

2016-05-25 09:39:40

alright gl with the stream

2016-05-25 09:57:29

Goodluck with it, hopefully you feel better tho

2016-05-25 09:59:11

1 min until 18 hour and my AIDS . You ready ?

2016-05-25 10:04:43

yay!!! 24hrs!

2016-05-25 10:05:50

Easy 18hrs is nothing Tom :D

2016-05-25 10:09:08

wait up your getting married already? Ohh jeezus I've missed a lot.

2016-05-25 10:50:34

just getting out of a 14 hour shift. Ill watch the whole time! Now can inplay overwatch with u?

2016-05-25 19:51:38

GOD I LOVE YOU, DAD.

2016-05-25 19:52:21

PLAY WITH NADESHOT

2016-05-25 19:56:18

i love you

2016-05-25 19:58:06

TIM!

2016-05-25 20:18:37

don't you need to get some rest before the wedding

2016-05-30 09:07:33

im doing a 24hr stream, can you help me out after your done fam?

2016-05-30 09:08:10

FeelsGoodMan

2016-05-30 09:08:31

daddy is alive PogChamp fist me daddy Kreygasm

2016-05-30 09:10:05

any idea when people in the uk will receive there shirts Tim? Ordered mine on launch day.

2016-05-30 09:10:37

you've been missing out on some GTA races, im starting to feel bad for the new last place drivers Kappa

2016-05-30 09:10:53

dad if you need a dank hanzo player hit me up

2016-05-30 09:10:58

#tatHype

2016-05-30 09:25:40

glad you and Alexis made it back safe. Now get to work!!!

2016-05-30 10:12:03

PogChamp

2016-05-30 10:12:21

tatLate

2016-05-30 10:12:32

tim late again? no surprise there.pic.twitter.com/N3zfnFTPhj

2016-05-30 10:41:41

lol xD lmao hahaha....

2016-05-30 18:08:51

#tatHype

2016-05-30 18:17:10

100t Tim

2016-05-30 18:45:20

I don't believe you man

2016-05-30 20:17:00

tatDab

2016-05-31 09:05:39

wow

2016-05-31 09:06:01

wow....

2016-05-31 09:06:10

wow

2016-05-31 09:06:45

wow

2016-05-31 09:06:51

wow

2016-05-31 09:06:56

ban me in one hour so I can unsub in one hour. Feelsgoodfam

2016-05-31 09:08:38

.twitter.com/zk7FjCz5n1

2016-05-31 09:13:44

wow.

2016-05-31 09:13:53

wow, you've changed..

2016-05-31 09:13:58

wow

2016-05-31 09:18:09

sellout

2016-05-31 09:20:55

wow

2016-05-31 10:02:13

wow

2016-05-31 10:04:58

WOW

2016-05-31 10:05:12

wow Tim. You haven't changed.

2016-05-31 10:05:17

WOW

2016-05-31 10:07:15

fat man here and WE ARE GREAT!!! ;)

2016-05-31 10:07:31

Tim. It's 7AM. Please.

2016-05-31 10:08:00

WOW

2016-05-31 11:06:26

wow

2016-05-31 11:32:24

just had a dream you and your wife had a baby girl. Congratulations.

2016-05-31 11:32:48

wow tim wow:P

2016-05-31 11:33:20

wow......

2016-05-31 18:02:00

OVERWAT ResidentSleeper

2016-05-31 18:02:11

time is the match at?

2016-05-31 18:02:30

9PM and 11PM

2016-05-31 18:03:01

WINNING PogChamp

2016-05-31 18:03:12

thanks

2016-05-31 18:03:41

You better not get shut down again tonight Tim, I stayed up 'til 3am for NOTHING last night.pic.twitter.com/zcRIXzLrto

2016-05-31 18:05:44

wow

2016-05-31 18:19:51

I have a match tonight too. 8 my time

2016-05-31 18:31:28

HYPE

2016-05-31 18:42:25

who's on the open team with you?

2016-05-31 19:07:55

I got one at like 12m. So watching ur game first. Goodluck. WOW

2016-05-31 19:45:16

hey tim might as well retweet this when you go live tonight since your gonna be late anyways. ¯\_(ツ)_/¯

2016-05-31 19:48:23

aww you started early now you can't retweet your tweet :(

2016-05-31 19:49:33

Go Tim! Wish I could watch RN

2016-05-31 19:51:13

hi Tim

2016-06-01 08:54:35

you just came back into our lives and you are already blaming us

2016-06-01 09:02:06

#ResidentSleeper #MorningStrum

2016-06-01 09:22:21

Hit TAB

2016-06-01 09:26:25

and I choose to blame my parents for giving me a small, bent weiner, and an ugly face. #wat

2016-06-01 09:28:56

Hurry up so i can sub!

2016-06-01 10:02:02

alright snorlax

2016-06-01 10:49:52

wow

2016-06-01 11:21:49

dont you put that on us!

2016-06-01 11:46:05

. twitch caster lf friends to Overwatch. Imbalance in audience sizes not a concern. :)

2016-06-01 18:09:50

did you guys end up winning that second match? Didn't get a chance to see the end

2016-06-01 18:12:33

we did

2016-06-01 19:58:19

cool guy

2016-06-01 19:58:43

ur skinny

2016-06-02 09:04:44

cry me a river Justin! #LivingTheDream #tatmanarmy

2016-06-02 09:06:04

Vitamin D, bud. Helps with that exact thing. Eat more fatty fish or just spend more time in the sun

2016-06-02 09:06:57

wow

2016-06-02 09:10:06

Tim just hurry up and take adderal and GFuel so u can keep up with these kids lol

2016-06-02 09:14:42

r u playing with seagull today

2016-06-02 09:21:16

.twitter.com/5HJ4QSJcUQ

2016-06-02 09:22:38

TIMMY TIME!!pic.twitter.com/6C4MD4dFMx

2016-06-02 10:06:00

.twitter.com/zni22NsQeG

2016-06-02 10:10:03

quit suckin blizzard peen so late Dad, gahd. Mom's going to get pissed.

2016-06-02 10:11:04

I LOVEEEEEE when English-speaking folk repeat silent letters like that. =)

2016-06-02 10:21:24

Tim stahp

2016-06-02 10:22:15

#suckfummit

2016-06-02 17:59:58

I saw the first tweet

2016-06-02 18:00:10

tatTime

2016-06-02 18:00:16

yea dad is lying to us

2016-06-02 18:00:19

if not live in an hour we riotpic.twitter.com/lodPC2xLai

2016-06-02 18:00:32

I also saw that first one :P

2016-06-02 18:00:55

suh dude

2016-06-02 18:01:17

.twitter.com/HkqyXgAoyh

2016-06-02 18:03:55

?????pic.twitter.com/2Sq3U4tw2X

2016-06-02 18:05:16

o

2016-06-02 18:05:43

nah fam

2016-06-02 18:08:30

T.T

2016-06-02 18:10:12

can you please add me on BattleNet? LUL

2016-06-02 20:07:40

what are you playing tn?

2016-06-02 20:08:43

im watching speedy. but you know what?! im still watching him. ill watch you later (:

2016-06-02 20:21:30

I FUCKING LOVE TIMMY TIME! YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2016-06-02 21:23:21

timmmy time !

2016-06-03 09:02:27

Tim just admit it, you're addicted. I am too it's okay. We can seek help together

2016-06-03 09:03:50

how nice of you to stream on my birthday homie!

2016-06-03 09:06:25

that overcrack has got everyone hooked

2016-06-03 09:14:46

say no to Overwatch. Kappa

2016-06-03 09:24:07

can't wait to watch you at work

2016-06-03 09:25:14

.twitter.com/b0MY0BoaZa

2016-06-03 09:56:40

whaaaaaaaaaaaa?!? Woot woot!!!!!pic.twitter.com/RmrfCn7QtQ

2016-06-03 09:58:07

WOOOO TIMMMMY!

2016-06-03 10:39:37

OK

2016-06-04 08:18:45

tatChamp

2016-06-04 08:23:09

can you make me a nice coffee while your at it

2016-06-04 08:24:12

espresso bro

2016-06-04 08:24:40

sounds good! TatChamp

2016-06-04 08:32:21

daaaaaddd!!! You forgot the coffee!!!!

2016-06-04 09:08:28

Timmy time sounds kinda creepy kinda like pee wee time.

2016-06-05 18:18:10

thanks

2016-06-05 18:18:18

tatFat

2016-06-05 18:18:37

my shirt comes tomorrow :^D

2016-06-05 18:19:31

CS finally?

2016-06-05 18:19:57

did you ever watch Police Officer CSGO on stream? I'd love to see your reaction!

2016-06-05 18:19:58

my man

2016-06-05 18:20:06

yee

2016-06-05 18:20:34

but the finals will be on

2016-06-05 18:25:10

Is sunday the start of a week or end of it tho.

2016-06-05 18:26:43

monday is the start

2016-06-05 18:31:13

to some it is.

2016-06-05 18:37:46

best be pic.twitter.com/rUxjEcmmOo

2016-06-05 18:42:01

any words of advice for upcoming streamers...

2016-06-05 18:51:09

Whos right tho one of them has to be the more widely accepted.

2016-06-05 18:59:11

just let it be fun man

2016-06-05 19:02:37

I want a jeep.

2016-06-05 19:03:44

bro

2016-06-05 20:02:21

But Tim, NBA Finals...

2016-06-05 20:02:24

.twitter.com/cFJRrqKV00

2016-06-05 20:03:02

you are my excuse for a bad sleeping schedule

2016-06-05 20:11:37

eww i know where im not gonna be in two hours

2016-06-05 20:13:09

you mean right now, this was tweeted 2hours ago randy :p

2016-06-05 21:07:39

FINALLY, potato has been waiting all day for this!

2016-06-05 22:11:20

we all love sarah!

2016-06-06 09:00:25

runescape time

2016-06-06 09:00:33

woooo

2016-06-06 09:01:07

TIMMY TIME

2016-06-06 09:02:48

my body is ready tom

2016-06-06 09:04:03

Timmy time sounds so creepy. Kinda like pee wee Herman. Whatever his show was

2016-06-06 09:33:03

holy shit I'm up early enough to watch Tim's morning stream time for some

2016-06-06 09:56:29

in school but still waiting for u to go live <3pic.twitter.com/OHnlB8Y5yN

2016-06-06 13:04:11

made my whole bar watch eleague lolpic.twitter.com/aod6fpLScT

2016-06-06 13:42:07

woo

2016-06-06 13:43:23

stream was fun bro see u tonight

2016-06-06 19:02:43

do you mean veteran* streamer?

2016-06-06 19:03:09

vereran hype!

2016-06-06 19:03:21

New chair hype?!

2016-06-06 19:03:37

vereran streamer 4Head

2016-06-06 19:13:00

VET ER AN

2016-06-06 19:15:19

what language is that?

2016-06-06 19:45:48

o

2016-06-06 19:48:55

k

2016-06-06 19:49:02

Ily

2016-06-06 19:51:29

<3

2016-06-06 19:58:40

overcrack tatChamp

2016-06-06 20:01:17

when is CS coming back??????

2016-06-06 20:03:25

It's flooding here. Got Tim so all g.

2016-06-06 20:10:22

hi fam

2016-06-07 09:01:29

Don't Fight It

2016-06-07 09:01:34

what coffee thats the question?

2016-06-07 09:01:37

bring donuts pls

2016-06-07 09:03:13

I can't wait to see you Tim! Hope your mornings going well!

2016-06-07 09:03:33

Ayeee lmao just go to the office no work as usual, time to buckle down and watch that dope ass morning stream, tear it up bud!

2016-06-07 09:04:22

got* ew i'm disgusting

2016-06-07 09:06:09

damn I gotto go to class have a good stream man ;)

2016-06-07 09:07:25

you missed my 1 year resub the other day :(

2016-06-07 09:08:22

suhhh dudee

2016-06-07 09:23:43

ok

2016-06-07 09:30:29

ok

2016-06-07 09:30:47

D: sry bud <3 appreciate it

2016-06-07 09:30:52

alright

2016-06-07 09:33:07

I feel like scheduled tweets would come in handy for you

2016-06-07 09:35:22

nah fam- i like making them personal

2016-06-07 09:35:54

.twitter.com/JncrMUW2Vs

2016-06-07 09:57:08

you gunna play some GO today? Not a huge Overwatch fan

2016-06-07 10:09:05

it's all good my dude, you deserve it. :D

2016-06-07 18:07:13

Look it's me 4Headpic.twitter.com/J8poemb28O

2016-06-07 18:07:35

o

2016-06-07 18:07:58

.twitter.com/GR54YL8hw6

2016-06-07 18:08:02

I'll be streaming tonight, If you happen to want to play with a balding overweight guy who's past his prime.

2016-06-07 18:08:57

so wait, tims gonna play with himself?

2016-06-07 18:09:22

such babe

2016-06-07 18:18:00

://www.youtube.com/watch?v=3JsbgEJ0qt4 …

2016-06-07 18:28:33

TTT tonight?

2016-06-07 18:32:39

it's my birthday father. How'd you forget

2016-06-07 19:05:48

New viewer. Love this stream!

2016-06-07 19:13:44

more overcrack

2016-06-07 19:31:02

thanks bro

2016-06-07 20:06:22

Dont thank me, youre the one to thank. Going through hard times and you keep me down to earth. <3

2016-06-08 09:05:47

i always know i'm up early when you haven't even started your morning stream

2016-06-08 09:08:45

Its Timmy Time !

2016-06-08 09:09:05

suh

2016-06-08 09:09:44

true

2016-06-08 09:17:13

Please change profile pic, thanks -Everybody not from Pittsburgh

2016-06-08 09:22:33

.twitter.com/lrPKT3eDnR

2016-06-08 09:25:08

I miss old Tim. Old Tim streamed CS :(

2016-06-08 12:07:40

alright, will do that. Thanks for the advice.

2016-06-08 20:08:53

any cs ?

2016-06-08 20:09:43

.twitter.com/qh0pK3Fnu6

2016-06-08 20:09:49

double chinnin

2016-06-08 20:11:09

wtf is cs

2016-06-08 20:11:59

:(

2016-06-08 22:09:47

what happend ?

2016-06-08 22:14:24

don't fall out of your chair Tim!

2016-06-08 22:20:55

2016-06-09 09:02:04

that 'should be' doesn't sound too good Timmy o.O

2016-06-09 09:02:53

guaranteed late. Callin it. #fullweeb

2016-06-09 09:03:23

o

2016-06-09 09:03:32

wat

2016-06-09 09:03:37

DON"T TELL ME WHAT TO DO!!!! I DO WHAT I WANT DAD!!@!!

2016-06-09 09:04:07

LUL

2016-06-09 09:08:17

luv u pal. See you in an hr.

2016-06-09 09:15:06

xD

2016-06-09 09:31:21

i like turtles

2016-06-09 10:03:13

late...as...fuck

2016-06-09 10:06:03

are you ending 2hrs early too tonight?

2016-06-09 10:09:59

what does being on till 1/2 mean

2016-06-09 10:10:05

I'm putting you on while I build servers at work today. Live w/ TimTheTatMan Radio lol

2016-06-09 10:41:40

you're still fat and bad at overwat ResidentSleeper go back to cs pleb

2016-06-09 12:26:48

What are you on until the half of?

2016-06-09 17:04:42

://www.thescoreesports.com/news/8370-report-manchester-united-in-bidding-war-with-fnatic-over-overwatch-team …

2016-06-09 17:04:44

shocked it's not already spoiled for you

2016-06-09 17:04:52

want to team up in OW?

2016-06-09 17:06:58

guess ill be sitting in the stream for an hour alone lol

2016-06-09 17:07:01

its timmy time!

2016-06-09 17:07:43

your never alone in there... Someone is always watching #Kappa

2016-06-09 17:08:43

fair nuff lol no one is at the pc but one guy other than me now, he is odd

2016-06-09 17:10:07

Its twitch chat everyone is odd... yourself included

2016-06-09 17:10:36

i wont deny this XD

2016-06-09 17:17:09

its timmy time!!!!!! #tatChamp

2016-06-09 17:30:53

i like turtles

2016-06-09 18:15:13

too

2016-06-09 20:18:57

aight see ya tonite

2016-06-12 18:02:16

but will your chair break...

2016-06-12 18:02:22

TimmyTime PogChamp

2016-06-12 18:03:34

hope the trip was good bro !

2016-06-12 18:04:50

/getting triggered

2016-06-12 18:07:22

Oh man. What to watch...stream or GoT? So hard to choose!

2016-06-12 19:50:21

tatSuh timmy

2016-06-12 19:50:53

"Still hung over from the lake house lets get itttttt" edit incomingpic.twitter.com/wKFdU8WP6r

2016-06-13 09:20:31

np man, chilling in the chat atm :P try not to be late hehe ;) honestly, loving the strums man, keep up the awesome work :) <3

2016-06-13 09:21:47

ok dad

2016-06-13 09:29:15

wow bruh

2016-06-13 09:33:05

wtf..... they're showing "clustertruck" on e3, as a "new game" but you've played/streamed it before? :o WutFace

2016-06-13 09:41:00

ok

2016-06-13 09:47:11

when are you ever chill? Kappa

2016-06-13 09:48:43

ily man

2016-06-13 12:51:44

I got my shattered skies key, have you tried it yet?

2016-06-13 18:02:29

pinata always ready for some hot fuego ults my dude

2016-06-13 18:03:29

thanks

2016-06-13 18:11:44

PIÑATA

2016-06-13 18:12:00

Tim I'm graduating I won't make it lol and if you saw my last tweet I tweet you thank you for everything

2016-06-13 18:29:38

can we get some cs tonight... I've been craving to see you play it

2016-06-13 18:29:43

Don't expect the next ulti to hit 6 with that correction sir!

2016-06-13 20:03:04

My notification went off and scared me thanks.

2016-06-13 20:10:35

IT'S TIMMY TIME

2016-06-14 09:00:51

hypeee

2016-06-14 09:02:54

try not to be late.... ;) tatY tatY tatY

2016-06-14 09:10:50

2 hours of donations, 2 games of overwatch, 1 hour of donations? Lol xD

2016-06-14 09:12:04

you're still the best though

2016-06-14 09:23:14

pls play cspic.twitter.com/b0qIuHH9xd

2016-06-14 09:34:10

Overwatch is better. ^

2016-06-14 09:38:10

That shit better be black, you got pounds to drop before ringin up bruh

2016-06-14 10:05:52

sup SEXY

2016-06-14 18:10:17

can't wait ya sexy man

2016-06-14 18:10:32

COME ON! COME OOONN!!!

2016-06-14 18:10:42

have u listened to the Jon bellion album yet ?

2016-06-14 18:13:52

cs pls

2016-06-14 18:27:55

Madden 16 championship on ESPN2

2016-06-14 18:35:28

are u going to play the resident evil demo ?

2016-06-14 18:45:53

fiasco? Is it awesome?!?!

2016-06-14 19:27:48

what does it all mean Basil?!

2016-06-14 20:05:40

I knew there was a reason I was still awake.

2016-06-14 20:06:22

HEY YOU SAID YOU WERE GOIN' TO BED

2016-06-14 20:06:25

timmeister

2016-06-14 20:06:46

I've got an hour dude, god damn

2016-06-14 20:07:02

mhm mhm sure sure

2016-06-15 08:57:32

Yo Tim you better hop on CS

2016-06-15 08:57:59

Keep that overwatch grind going pls

2016-06-15 08:59:46

tim do you know any small streamers at e3?

2016-06-15 09:01:16

sucks that school wi-fi blocks twitch

2016-06-15 09:06:50

hell yeah

2016-06-15 09:14:34

the old Tim would be awake already and finishing up his work out at the gym. You've changed

2016-06-15 09:17:25

pls bring coffee dad

2016-06-15 09:26:36

ok son

2016-06-15 09:35:49

wow

2016-06-15 10:04:47

YESSSS

2016-06-15 10:05:30

your so addicted to overwatch it's unbelievable EleGiggle

2016-06-15 10:05:45

o

2016-06-15 10:06:08

it's a good thing! ;)

2016-06-15 10:07:11

I would've never found Overwatch if it wasn't for you, man :D

2016-06-15 10:08:04

L

2016-06-15 10:12:08

you used to be a csgo stream tatfatpic.twitter.com/4Nj10BfIP2

2016-06-15 11:45:46

.twitter.com/qhFdOPBXsR

2016-06-15 11:50:01

i want love plspic.twitter.com/McVkB0m4OP

2016-06-15 20:05:57

TMI?

2016-06-15 20:06:33

no, obviously by sweating you mean trying hard in video games

2016-06-15 20:06:38

NEW CASE

2016-06-15 20:06:40

is it swass or swits?

2016-06-15 20:06:41

it is

2016-06-15 20:06:54

nah it's all bueno!pic.twitter.com/olH4I4vshH

2016-06-15 20:07:39

NEW CASES DAD

2016-06-15 20:09:12

give my channel a shout out baby

2016-06-16 09:01:49

ok.

2016-06-16 09:04:28

I see you brought the coffee. Good man. 10/10

2016-06-16 09:06:51

New cases Tim!pic.twitter.com/VJxk8J6aNX

2016-06-16 09:07:15

Does that mean I should go to sleep?

2016-06-16 09:27:38

prolly

2016-06-16 09:35:27

this used to be a 5am NA stream FeelsBadMan

2016-06-16 10:05:48

new cases Tim

2016-06-16 10:06:00

ily

2016-06-16 10:08:04

SOOO LATE TATFAT!

2016-06-16 10:09:31

hey tim this you as a dogpic.twitter.com/GNS8h3QOn6

2016-06-16 10:30:59

but i have to take finals. (Taking one right now)

2016-06-16 11:00:38

are you even gonna stream csgo again?!

2016-06-16 14:48:22

cumm onnnnnnnnnnnn

2016-06-16 20:27:42

But never late is better

2016-06-16 20:29:34

Wate man because we don't take no L's

2016-06-16 20:29:45

Buzz Buzz notifications

2016-06-16 20:30:00

You were streaming this morning when i woke up, go back to bed.

2016-06-16 20:53:28

://www.youtube.com/watch?v=kt8DvRGN5wE …

2016-06-17 01:27:18

Im sorry if this offends you, but when i see you, I think of furious pete

2016-06-17 09:08:29

Come on Barbie, let's go party.

2016-06-17 09:16:53

finals or Tim

2016-06-18 09:08:24

.twitter.com/pjGpTqaIIy

2016-06-18 09:40:20

god I hate your puns. You have got to be the best dad joke teller.

2016-06-18 09:42:53

.twitter.com/wjtPXfyGFx

2016-06-18 09:47:46

tat5head

2016-06-19 09:06:45

PLAY CSGO YOU SILVER 2 PLEB!pic.twitter.com/e620FqhYOM

2016-06-19 10:37:15

Happy Father's Day Dad!

2016-06-20 09:53:50

im hyped

2016-06-20 10:02:54

im coming dad

2016-06-20 15:56:36

you don't stream CS anymore:(

2016-06-20 20:00:02

oh my

2016-06-20 20:00:14

ur early wutttttt

2016-06-20 20:21:42

you care about your subs? You've changed Tim.

2016-06-20 20:33:13

notice me pls

2016-06-20 20:48:31

You're actually playing CS? KKona

2016-06-20 21:34:20

chillin' with the kitten watchin the strum tonight. Funniest strum in a while!pic.twitter.com/yeoDb59ZGN

2016-06-21 10:05:24

bring da Krispy Kreme pls

2016-06-21 10:06:29

sounds like my entire life

2016-06-21 10:06:57

.twitter.com/qeU5bJ2D9V

2016-06-21 19:51:22

Tim PTR is out for OW with Ranked I would love to see you try it out!

2016-06-21 19:51:29

EARLY STREAM HYPEEEE

2016-06-22 09:40:34

can't wait to hear him scream

2016-06-22 10:05:50

how dare u b late? Not allowed! Keepo! Have a great stream buddy

2016-06-22 10:05:55

Mod ace thug

2016-06-22 10:06:00

I almost had to find a real streamer to watch

2016-06-22 10:06:31

so you watching vids of yourself?

2016-06-22 10:07:08

HAVE I BEEN A GOOD SON DADDY??!?!?!?!?!?

2016-06-22 10:09:16

yay

2016-06-22 10:09:24

wait u lift mountains ... i lift planets -chuck norris

2016-06-22 20:00:19

pls play cs overwatch is ugly ty

2016-06-22 20:01:56

Showtime!

2016-06-22 20:20:17

KKona

2016-06-22 20:24:49

PIXAR

2016-06-22 20:25:13

HAHAHAHAH HONESTLY

2016-06-23 08:54:24

SWEET

2016-06-23 08:55:17

I'll be there. Lurking cause I can't sub yet . I will one day I promise keep it up man. Been here since before full-time

2016-06-23 08:55:27

TIMMMMMMM! Hi...

2016-06-23 08:56:45

can you call my school and tell them to unlock Twitch ?

2016-06-23 08:58:34

CS:GO today!?

2016-06-23 08:59:49

Tim I'm still awake, do I go to bed or stay up and watch stream?

2016-06-23 09:00:52

i'll help you test the mod program Tim. I just need mod.

2016-06-23 09:19:47

alright dude, lookin forward to the stream.pic.twitter.com/XKRgxAeIxP

2016-06-23 09:38:31

let me know if you need help :)

2016-06-23 09:52:01

Destram best mod NA

2016-06-23 10:04:07

holy

2016-06-23 10:04:12

wow

2016-06-23 10:04:13

.twitter.com/vF3svfKgaC

2016-06-23 10:04:39

hi

2016-06-23 10:05:02

take this L

2016-06-23 10:05:09

TIIIIIIIIIM

2016-06-23 10:05:19

.twitter.com/A1qutwdkG4

2016-06-23 10:05:50

.twitter.com/pUDte0qDEC

2016-06-23 10:05:58

.twitter.com/fqVm59W4cC

2016-06-23 11:01:37

WUBWUBWUB

2016-06-23 13:12:37

let me play with you. You need me as Mercy

2016-06-23 20:05:07

tf is a mod program

2016-06-23 20:05:57

FAT. Fucking Autistic Tim

2016-06-25 09:20:03

wow

2016-06-27 09:58:25

exactly an hour, gj father

2016-06-27 10:00:06

Ok. After I listen to I See Stars.

2016-06-28 10:00:12

tatSuh dude

2016-06-28 10:00:56

tuning in from Australia :)

2016-06-28 20:20:20

to sit on chairs is my real test, to break them is my caaauuuuseee

2016-06-28 20:26:49

Its Fat Tom!

2016-06-28 20:37:33

dat high noon doh

2016-06-28 20:57:16

Don't do it... It's a warzone... The league players... they have found overwatch....

2016-06-29 08:54:00

what's your rank?

2016-06-29 08:55:06

IM READY

2016-06-29 08:59:03

can't wait

2016-06-29 09:01:51

...no

2016-06-29 10:05:06

I got my sweatbands and took some addy it's lit not losing

2016-06-29 10:11:12

OMG THANK YOU TIM <3

2016-06-29 11:07:12

1v1 me on esea bud!

2016-06-29 20:16:03

kreygasm

2016-06-29 20:18:18

leaked nudes

2016-06-29 20:18:59

lol good job tim

2016-06-29 20:21:30

Rip Stream lmfao

2016-06-29 23:29:08

banned

2016-06-30 10:04:15

:)

2016-06-30 10:05:41

ssshhhh... i can smell the salt all the way in EU!

2016-06-30 10:08:24

I wanna watch but it's overwatch and I get sad cause I don't own ot

Your Comment
Also on www.twitch.tv

Pvp blowing up shtuff @Growlibi

Whispers of the Old Gods | Ladder | Standard Only

Wagers

-♥- On the Road to 1k followers -♥-

training mode

Running late! See you 9.30 pm <3

I was called a peasant :( | @NocturnalSmoker

League Of Legends escape from bronze!

Zombiezzzzzz

SNES - Goof Troop Speedruns