MissJiinx

MissJiinx

comments and discussions at metacomment.io

The World Always Needs More Heroes! - !osd

Comments
2016-05-02 22:25:54

cool game!

2016-05-02 23:44:29

i just played for 4 hours lol

2016-05-03 20:26:12

i totally didn't read this.. but have fun. I'll be dead asleep by that time.

2016-05-03 20:39:59

what are these friends u speak of and how do I aquire them

2016-05-03 20:41:43

SAME!

2016-05-03 20:43:06

will be on ps4. Come hang

2016-05-03 20:43:27

srry no gaystation over here

2016-05-03 20:43:49

woot! enjoy!

2016-05-03 20:44:12

was that necessary? Are you using gay with negative connotation? Do you assume I don't have other consoles? Ash bye.

2016-05-03 20:48:36

apologizes if it offended

2016-05-03 21:00:52

lol you didn't. I'm pulling your chain.

2016-05-03 21:01:28

good Cuz it gets worsepic.twitter.com/IdLvxAcKPm

2016-05-03 21:03:41

I'm waiting for you to dish it so I can roast accordingly.pic.twitter.com/VUiYOzIOFL

2016-05-23 20:34:26

cant make it so have a good stream homie <3

2016-05-23 22:19:33

it's OK I saw it that's what really matters

2016-05-24 20:16:22

if you need a teammate I'm free for a couple hours homie!

2016-05-24 20:25:00

Also we are 10 away from 3k :D

2016-05-24 20:25:39

But I can only sub one time otherwise you'd be there already.

2016-05-24 20:29:49

2016-05-24 23:04:19

I'll be on in a fewwwwww

2016-05-28 20:11:21

have a good stream J... I'll be there after this concert!

2016-05-28 20:22:50

GO J!

2016-05-28 21:45:11

God speed

2016-05-29 00:32:36

Good game!

2016-05-29 01:15:43

thaaaaaank you!!

2016-05-29 16:02:11

Good luck and have fun!

2016-05-29 16:21:07

Didn't you do a 24 hour yesterday?!?!

2016-05-29 20:07:58

Way to go everyone!

2016-05-29 20:13:37

whoooooop!!!

2016-05-30 00:49:59

be there in a few!

2016-05-30 00:50:30

you said that yesterday!

2016-05-30 00:51:01

mind your place!

2016-06-01 21:20:14

what console? Cuz I might wanna hop in pls pls pls

2016-06-01 21:20:35

PC today!

2016-06-01 21:36:09

Dawes, do you have it for PS4 by any chance cuz would really like an actual functional team to have fun with hahaha :P

2016-06-01 21:37:53

I don't :( I have it on Xbox & PC

2016-06-01 21:41:01

I can do Xbox actually :3 but It's not my copy lol

2016-06-01 22:06:05

home soon I'm so in

2016-06-01 22:14:21

legit

2016-06-04 12:26:04

have a good stream! Hope I can catch some once I get home. #love #awesome #twitch

2016-06-07 20:15:37

I wanna play but I still have to adult

2016-06-07 20:16:52

well hurry up & stop adulting so you can come play

2016-06-08 20:12:18

I'll play!!!

2016-06-21 16:15:47

hype!!!

2016-06-21 16:39:21

But USA v Argentina

2016-06-21 16:56:01

But...competitive Overwatch...

2016-06-21 16:58:15

Why not both?

2016-06-21 17:02:28

.twitter.com/Fo6pYIcFJg

2016-06-21 17:03:26

So stream, watch your stream on how to play OW effectively, and watch the USA v Argentina match. Tonight is about to be crazy

2016-06-21 17:08:47

.twitter.com/0N9nK4HFYI

2016-06-21 17:09:35

Did you really just use the term "Lit".....

2016-06-21 17:11:06

Nooo. I used a gif that used the term "Lit"...Loophole.

2016-06-27 16:45:17

.twitter.com/Zar5AIHGY5

2016-06-27 23:01:18

I always forget to tag

Your Comment
Also on www.twitch.tv

Facu UT

Arena Grind #UNDFTD

Custom Amiibo GENO Mario RPG

Untitled Broadcast

Let's Chill

Twitch is the world

Dz Grind

I just need a BUTTZ gun SOMEONE FIND ME A BUTTZ GUN! Enter The Gungeon in THE GOO

Smite Pubs cause why not?! I need the practice (x