Maximilian_DOOD - Twitch

Maximilian_DOOD - Twitch

comments and discussions at metacomment.io

WAIFU TUESDAY - Uncharted 4: Don

Comments
2016-05-03 23:06:14

I'll be there

2016-05-03 23:07:04

learn her super high damage counter breaker combos! they are game changers! I list them on http://ki.infil.net/mira.html 

2016-05-03 23:10:11

Its always fun watching you play KI. You have so many hype moments in that game.

2016-05-03 23:11:10

It'd be nice thought o see you playing the fighting games you like with your main(s). Ken/Ryu in SFV, Fulgore in KI, and

2016-05-03 23:11:33

whoever you feel like using in MKX.

2016-05-26 20:45:15

will you play the last blade 2 on ps4 at some point?

2016-05-26 20:45:27

.twitter.com/8afCO1HkI3

2016-05-26 20:47:03

yes my time has come!

2016-05-26 20:47:23

https://youtu.be/BmOjyB5j0jc  I present to you...4th Strike. ALSO FINALLY IVE BEEN WAITING FOR SO LONG.

2016-05-26 20:50:35

Yooooo that's the best news I have heard all day

2016-05-26 20:52:59

OH SNAP

2016-05-26 20:53:23

But Max the new platinum game is out

2016-05-26 20:54:58

I am so hyped for tonight!!! #WePlayThirdStrike #doodMaxHype

2016-05-26 20:56:14

if I had internet I would be watching but sadly it got cancelled today so good luck in your matches dood!

2016-05-26 21:02:58

No PS3?

2016-05-26 21:09:25

my gold is dead I can't playpic.twitter.com/7rzZfe7Pn9

2016-05-26 21:12:10

MY BODY IS READY!! You can't escape!pic.twitter.com/cUQYJlKlPZ

2016-05-26 21:14:55

yaaaaassssssss

2016-05-26 21:18:46

yes I been waiting for you to play this game

2016-05-26 21:22:17

Download Code?

2016-05-26 21:31:08

well I haven't played in a while. Let's see how my scrub ken is against you

2016-05-26 21:55:32

one of the only reasons I wish I had a 360 #feelsbadman

2016-05-26 21:57:27

What about our Dreamcasts?

2016-05-26 23:10:46

A 3rd strike stream is way over due...can't wait!!

2016-05-27 21:30:20

rest easy Max

2016-05-27 21:30:23

That Gargos trailer was awesome

2016-05-27 21:30:39

Hope you're feeling good, Max.

2016-05-27 21:35:18

sometimes stream monsters need rest.

2016-05-27 21:40:08

take the day off dude you been working real hard take a break

2016-05-27 21:42:03

Kim Wu is ready to end Gargos. :P

2016-05-27 21:48:34

DC master race

2016-05-27 22:18:40

take it easy Max, don't push yourself too hard.

2016-05-27 22:21:03

holy shit maybe Max isn't a cyborg after all

2016-05-27 23:01:34

i think you should sleep man

2016-05-27 23:20:55

holy crap hes doin it!

2016-05-29 22:56:05

All good, Max. Thanks for letting us in EST go to bed a little early. ;-)

2016-05-29 22:56:25

3rd strike was more then enough of a treat to keep us satisfied, take care of yourself 1st before thinking of us

2016-05-29 22:56:53

That's okay, Max! You have a lovely night :D

2016-05-29 23:01:20

all good, dood. Just do what you have to do and shine on!

2016-05-29 23:01:35

dont worry #ComboBreaker top8s are sick af

2016-05-29 23:01:59

Overwatch.. Subliminal message... Overwatch... Subliminal message... Overwatch.... Reaper calls...

2016-05-29 23:19:50

I was hoping for Gangsta Sundays :(

2016-06-04 22:11:10

max your doin it again...your spoilen us...:>

2016-06-04 22:13:20

OOOOOOO GURL.

2016-06-04 22:13:22

I will be there as I'm done at my graduation party

2016-06-04 22:13:41

thankspic.twitter.com/8qVtG0TFcS

2016-06-04 22:14:19

play the goddamn Fighting Climax!!! u.u

2016-06-04 22:16:28

*Sugoi Saturday

2016-06-04 22:18:01

aaaannniiimmmeeee.

2016-06-04 22:18:34

.twitter.com/3tMesNJ2j9

2016-06-04 22:20:11

I wish I was an anime!

2016-06-04 22:21:04

doodAnime hype!

2016-06-04 22:23:56

Reeeaallyyy? T_T

2016-06-04 22:27:59

YEAH! LET'S ROCK!

2016-06-04 22:29:15

ON MY BIRTHDAY?!!!!! OMG

2016-06-04 22:36:16

is english version out yet?

2016-06-04 22:47:05

ANNNNIIIIIIIIIME

2016-06-04 22:50:16

man i hate you it's almost 5 am here i don't want to miss it tough

2016-06-04 23:04:25

Pssst...https://www.youtube.com/watch?v=1Nnl0ycLvgU …

2016-06-04 23:24:01

hope you enjoy it ! It's great

2016-06-06 13:53:45

tomorrow in US region, 10th for UK.

2016-06-07 18:05:10

nice, cant wait

2016-06-07 18:05:16

i fucking love you

2016-06-07 18:07:04

learning Raven and more???pic.twitter.com/8k4t19A2BT

2016-06-07 18:11:18

I live in Europe and idk when that is. In how many hours will that be?

2016-06-07 18:17:10

but will there be ANIME ?

2016-06-07 18:17:15

roughly 5 hours

2016-06-07 18:18:03

yay that I can stay up tonight because I don't have work tomorrow.

2016-06-07 18:18:58

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES ANIMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!1

2016-06-07 18:27:09

awesome! hopefully i'll get to play a couple matches

2016-06-07 18:41:09

Man, I wish I could watch some of these streams. Stupid work and ET living!

2016-06-07 18:52:37

WOO! PogChamp Glad you liked the little track I sentcha.

2016-06-07 19:07:41

I really want to play it but not sure if it's worth buying a ps4

2016-06-07 19:45:43

save a few matches for me

2016-06-07 19:49:44

raven is quite a lot of fun tbh, edgy as hell tho

2016-06-07 22:05:53

Play as Jam!

2016-06-08 23:18:14

I think u already know this, but don't stream the story mode (If you ever would do that.) ArcSystemWorks prohibited it. :c

2016-06-08 23:18:17

hey max how would you rate this game? Would you say it's the best out there atm?

2016-06-08 23:18:44

Let's rock

2016-06-08 23:19:09

nice, looking forward to it, ill probably be able to watch mabye 2-3hrs since its 1hr later then usual

2016-06-08 23:19:15

hope to see u online ill be using jack-opic.twitter.com/ILj8XokISK

2016-06-08 23:26:23

Seems that nor want to bother porting to PC. Simple solution, #No3rdPartyPCPorts.

2016-06-10 22:58:37

The night is young?......Symphony of the night confirmed!

2016-06-10 22:59:20

Don't you mean MAX is young?

2016-06-10 23:00:04

guilty gear in the house!

2016-06-10 23:00:19

again variety will be nice and by the way foe me its morning

2016-06-10 23:02:41

Hey Max.. Will you stream E3 this year too ?

2016-06-10 23:03:27

max will u try I-no or jack-o or Jampic.twitter.com/yK7PvJprfo

2016-06-10 23:05:16

yeah yah

2016-06-10 23:09:18

I think he's attending. He mentioned something about hopefully checking out Injustice 2

2016-06-10 23:11:07

we hopefully getting anime tomorrow?

2016-06-10 23:44:58

Excited to possible play some games with you XD

2016-06-11 22:58:33

max your payin for my medical bill, too much hype :<

2016-06-11 22:59:20

AW HELL YEA! Kenny in the front row was sick! Can't wait for some more INJUSTICE! GIMME DAT SPAWN GUEST CHARACTER!

2016-06-11 22:59:33

FUCK YEAH, LETS GO

2016-06-11 23:02:45

but injustice is too western for anime saturday kappa

2016-06-11 23:04:00

INJUSTICE BOSS RAGE CONFIRMED??!!

2016-06-11 23:10:27

We're all in the mood for that after the gameplay reveal! Can't wait dood

2016-06-11 23:14:42

Max can you play a little bit online as well on PS3

2016-06-11 23:19:30

Get some online too pls on ps4

2016-06-11 23:21:33

YO Dood i love you Max!

2016-06-11 23:27:43

anime Saturday?

2016-06-11 23:36:07

The Hype Train Stops for NO ONE

2016-06-11 23:49:41

sweet

2016-06-13 09:50:23

lol damn we didn't get a chance to play enough Sonya tonight. To much salt in the room ;-)

2016-06-13 12:23:50

I watched ea and bethesda through totalbucuit. So snarky lol

2016-06-13 12:24:17

I contemplated that. This is the first time I'm not watching through an official stream. X3

2016-06-16 01:37:55

// Trying to figure out the Finger too, It says made of celluloid. Celluloid is what old films are made of.???

2016-06-16 01:50:10

ghost girlpic.twitter.com/RtrKXFt1ji

2016-06-16 01:50:16

.twitter.com/uXdRRdrHuv

2016-06-16 01:51:24

.twitter.com/CXIYfVjPPB

2016-06-16 02:08:07

// Checked all the pictures around the house, nothing I saw, hmmm.. There is the photo of the helicopter, but nothing..

2016-06-16 23:12:47

join stevehttps://www.youtube.com/watch?v=DkqGagFIhOo&feature=youtu.be&a …

2016-06-16 23:12:52

YES!!, that light dp took 50% of his life. Lol thats what i thought about when i said yes xD

2016-06-16 23:14:18

for what console?

2016-06-16 23:14:46

still nothing on the RE7 demo? Also, is there anything underneath the piano that you can grab or interact with?

2016-06-16 23:20:43

Hope you saw my tweet. Want to know if its really a Tyrant on the floor of the house

2016-06-17 00:03:19

You should've grilled Capcom more about the resident evil 7 demo and if it was possible to escape the house!

2016-06-17 01:12:54

there will be new devil may cry e3 2016

2016-06-17 22:41:36

hope it goes well ! Have a good stream !

2016-06-17 22:42:07

alright lets go, lets hope the hype is real lol

2016-06-17 22:42:52

hi Max

2016-06-17 22:44:10

finally! a stream worth watching has arrived

2016-06-17 22:44:55

PRAISE THE SU- err...SERVE THE QUEEN!!pic.twitter.com/lx5zPf0coV

2016-06-17 22:46:35

raam mirrors. Tonight. For title of general mcstabby

2016-06-17 22:46:59

get sleep for early shift or watch the dood of all that is hype?

2016-06-17 22:50:18

Yeah!!!

2016-06-17 23:01:15

After you're done with KI try solving the RE 7 mystery again! :D

2016-06-18 23:51:39

ANNNNIME

2016-06-18 23:52:38

Anime cross dressing night?

2016-06-18 23:52:49

I knew I was erect for a reason!!!!

2016-06-18 23:53:03

odin sphere? cool its got some interesting systems (like using souls to grow fruit or absorbing them directly)

2016-06-18 23:53:43

get the anime game face on, be the weeb!

2016-06-18 23:54:30

nice i wanted to see odin sphere.

2016-06-19 00:02:31

Ggxrd preassu! Maxxu-senpai

2016-06-19 00:13:01

I'm still waiting for another stream where you play Daytona OOSAH. You should totally play Virtua Racing, wanna c u play it.

2016-06-19 01:09:08

Odin Sphere could be one of my favorite games of all time (I just never got around to beating it).

2016-06-19 23:22:46

PC?

2016-06-19 23:22:48

ha! I was right lol, praise the yovideogamecrew!

2016-06-19 23:23:19

CAAAAAAAAVVVVVVSSSS WIIIINNNNNNNNN!!!!

2016-06-19 23:24:12

Going full edgelord again?

2016-06-19 23:26:30

nope ps4

2016-06-21 21:10:43

I'm definitely there for Rival Schools

2016-06-21 21:11:19

VIRTUAL ON IS THE ISH!

2016-06-21 21:11:48

Woo Hoo!pic.twitter.com/xWeRp24GWY

2016-06-21 21:12:26

NICE!!!!

2016-06-21 21:15:15

max sometimes you make me feel like a rich spoiled kid when you announce your streamin, which is the oppisate of how i am lol

2016-06-21 21:17:19

That's a stream that I can't miss.

2016-06-21 21:37:16

YESH! Virtual On Kreygasm

2016-06-21 21:37:58

rival schools intro is so hype!

2016-06-21 21:41:34

virtual on!!!!! Holy shit I played the hell out of this at arcade n Sega Saturn!!!

2016-06-21 21:57:11

virtual on <3

2016-06-21 22:19:19

awwww man, it's never Virtua Fighter!! Shucks.

2016-06-21 22:38:41

when are you going to play mighty #9

2016-06-21 22:52:47

.twitter.com/vrxJg4qkOt

2016-06-22 02:47:49

Who is gonna be in the player lobby in VOOT?

2016-06-23 20:38:44

Now with EVO Quality Edginess!!!11

2016-06-23 20:38:57

think I could join you guys max ?

2016-06-23 20:40:26

Max you always pitch the edgiest character in every game.

2016-06-23 20:42:53

doubt it

2016-06-23 20:45:07

oh yes, time for some triple die!, lets go, the overwatch awaits!

2016-06-23 20:45:08

Are you gonna use Reaper coat and talk like him while playing? That'll be edgy as hell

2016-06-23 20:56:23

Dood! when's KOF legacy or retrospective? :) before KOF XIV come out?

2016-06-23 21:22:03

I don't know, man. I've watched and haven't been cut once. Not edgy enough.

2016-06-23 21:34:08

.twitter.com/n9lK8MTvzC

2016-06-23 21:35:31

SourPls i would rather watch you play Killer instinct :<

2016-06-23 21:43:04

cant wait for my dayly dose of edginess

2016-06-25 22:17:41

woah, nice! This is gonna be hella sick, thanks max :D

2016-06-25 22:17:47

WHY X7!? It's WORSE than Mighty 5.6 by a country mile.

2016-06-25 22:18:05

Oh god no not the two worst megaman games

2016-06-25 22:18:11

When you stream Mighty No 5.6, go to the credits and see how many backers withdrew their name lol It's ridiculous.

2016-06-25 22:18:39

I wish u luck on x7 get ready for bad voice acting

2016-06-25 22:18:52

Why not just play Megaman X7 then?

2016-06-25 22:20:52

you mean Command Mission right? not Mn9? please tell me its a joke to you playing some other game :P

2016-06-25 22:22:46

70,000 to be exact I think.

2016-06-25 22:23:30

"I am A Generous Backer, and I. Am. MIGHTY!"pic.twitter.com/mrkW2SbcUU

2016-06-25 22:25:17

Man all those ''I am A Generous Backer'' is a trip.

2016-06-25 22:25:38

Hey......it's better than nothing.

2016-06-25 22:26:24

are you watching melee at CEO, cuz you should be

2016-06-25 22:27:03

BLOODSTAINED YO

2016-06-25 22:48:15

Did you get your Discjam code yet, or even your confirmation email?

2016-06-25 22:50:22

SOMEONE GET INAFUNE SOME BURN HEAL

2016-06-25 23:02:19

X7!? LET'S BURN TO THE GROUND DOODS

2016-06-26 23:16:26

ewwww

2016-06-26 23:16:44

I pray for your soul, liek if you cry eveyr tiem.

2016-06-26 23:17:04

There is a Capcom announcement after it, just in case you missed it

2016-06-26 23:17:06

why aren't you here :((

2016-06-26 23:17:29

.twitter.com/fUyHqIpRpH

2016-06-26 23:17:46

CEO HYPE

2016-06-26 23:17:58

Confirmed Masochist

2016-06-26 23:18:29

BTW, UmbraCorp made lose his mind...

2016-06-26 23:18:34

I look forward to seeing how bad it is

2016-06-26 23:19:19

eww

2016-06-26 23:21:06

Oh god I'll tune in just for the flashbacks of disappointment.

2016-06-26 23:25:59

WHY ARE YOU DOING THIS TO US?!

2016-06-26 23:45:43

lets go!

2016-06-26 23:46:56

ai ai ai.. Umbrela Corps. Good luck with that Max xD

2016-06-27 00:00:52

Sad, but Raccoon City is better than Corps. Don't care for 1life mode. Play Outbreak 1&2, Dead Aim or RE Survivor one day plz.

2016-06-27 00:01:59

im already gagging

2016-06-27 00:29:05

balrog

2016-06-27 00:33:36

live react to new trailer?

2016-06-27 20:00:22

why that game is trash

2016-06-29 22:33:36

Can't wait :D

2016-06-29 22:34:09

i took a nap for this lol now i can stay up longer xD

2016-06-29 22:34:23

All I see is Tekken. And you need more D : <

2016-06-29 22:37:23

can i join guys I've been practicing alot i'm level 70 now

2016-06-29 22:38:01

You might want to ask about his new job...entertaining lonely men on the phone for bitcoins.

2016-06-29 22:39:07

WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! \OWO/

2016-06-29 22:42:17

YES!

2016-06-29 22:42:39

how does one of your subs get in on this game with you?

2016-06-29 22:43:23

hope to see you on the same team...or maybe enemys ;)

2016-06-29 22:46:20

your bad at that game get better

2016-06-29 23:11:12

Hopefully we shall meet on the battlefield, fellow dudes. TO ARMS!!!

2016-06-29 23:14:21

you are playing a lot more OW than I thought you would. Having a good time?

Your Comment
Also on www.twitch.tv

[ESP] Castillovania Dawn Of Sorrow

OBBG live programming stream #programming #gamedev

GTA w/ viewers - giveaway at 5k!

Podcast AF Episode Doce!

Black Ops 2 Knifing! :D

Twitch

Kako - Top 4 Tryndamere BR, D4.