loltyler1

loltyler1

comments and discussions at metacomment.io

TYLER R-R-R-RANK 1 BABY STREAMING OUTLAST AT 6PM CENTRAL TIME OR IM NOT AN ALPHA hehe xd

Comments
2016-04-29 21:38:00

KingTheTurtle Retweeted Riot Socrates

2016-04-29 21:38:44

EleGiggle

2016-04-29 21:41:07

same LUL

2016-04-29 21:41:41

He just said 'banned, for what?'

2016-04-29 21:42:00

y fait quoi ?

2016-04-29 21:42:09

dindu nuffin

2016-04-29 21:42:29

c'est un toxic de ouf il troll afk etc etc et il est perma ban peu importe le compte qu'il aura ptdr

2016-04-29 21:44:51

forreal tho good riddance

2016-04-29 21:45:27

yeah fucker was ruining everything i was toxic before it was cool

2016-04-29 21:46:28

ur not cool

2016-04-29 21:46:36

it buffered on this but im loling at the donationpic.twitter.com/nwl4b18xgh

2016-04-29 21:46:44

amazing

2016-04-29 21:46:53

wow laughing at homophobic language Smh

2016-04-29 21:47:11

im laughing at the meteos part but sure that

2016-04-29 21:47:19

i really liked laning with him though, damn. I wish they would have banned proto instead

2016-04-29 21:48:41

yeah because im cooler than cool, you know whats cooler than cool? ICE COLD

2016-04-29 21:49:40

I SAID-UH, WAHTS COOLER THAN BEIN COOL?

2016-04-30 21:07:51

slither down mid boi

2016-04-30 21:07:57

daddy is home :,)

2016-04-30 21:08:08

join the stream Kids hurry pls

2016-04-30 21:09:17

most toxic dota player now

2016-04-30 21:09:40

THE FUCKIN LEGEND!!!

2016-04-30 21:11:45

TYLER STREAMING :-DD

2016-04-30 21:13:42

fuck did i turn my stream on by accident again

2016-04-30 21:21:03

hehe xd BigBrother

2016-04-30 21:33:32

please play CS:GO, people shit talk all the time

2016-04-30 21:37:16

HE IS PLAYING SLITHER AND HAS 2,5 MORE VIEWERS THAN YOU? you still mad about that?

2016-04-30 21:39:35

some1 talk to me on discord

2016-04-30 21:42:17

Try Runescape

2016-04-30 21:43:16

i fkin luv u m9

2016-04-30 22:10:01

#RunItDownMid

2016-04-30 22:10:07

#RunItDownMid #RunItDownMid #RunItDownMid

2016-04-30 22:13:40

Keep it up my man. No one gives a fuck what do you play we will stay with you.

2016-04-30 22:41:29

CSGO The home where you can shit talk all you want and not get perma banned b/c valve doesn't give a fuck

2016-04-30 23:26:03

lol poor meteos needs sneaky for anyone to watch him...cant even outview tyler fking 1 playing slither....

2016-04-30 23:36:14

THROWBACK to when the C9 roster was in its primepic.twitter.com/dcRfJTcoL6

2016-05-03 00:29:44

overwatch is so fucking fun

2016-05-03 00:39:33

do you need to pre order to play it

2016-05-03 00:40:49

the open beta starts on the 5th, you need a beta code to play it before then

2016-05-03 00:41:07

Ahh ok. I've never seen game play of it tbh. What is it like?

2016-05-03 00:42:49

6v6 and you have to either defend or attack the site. One side is defense one is offense, and theres different role classes

2016-05-03 00:43:07

Hmm ima look it up

2016-05-03 02:28:01

Link me a good league stream to fall asleep to

2016-05-03 19:04:34

rrrrr rank1

2016-05-03 19:04:53

OUTLAST STREAM OUTLAST STREAM OUTLAST STREAM OUTLAST STREAM

2016-05-03 19:05:53

ALPHA GAMEPLAY

2016-05-03 19:07:35

Outlast? I don't want you to die bro, heart attacks and stuff hehe xd

2016-05-03 19:07:48

No outlast

2016-05-03 19:10:11

.twitter.com/cr461MhK8Q

2016-05-03 21:21:43

RUNESCAPE RUNESCAPE

2016-05-03 21:26:11

TYLER FKIN 1 RRRR-R-RANK 1 IN OVERWATCH

2016-05-03 21:57:16

keep up the good work bro

2016-05-03 22:15:03

hahaha this guy is still playing this after last night xD

2016-05-03 22:17:36

best fucking stream every night

2016-05-03 22:17:52

He's bitching out

2016-05-03 23:02:27

no it isn't

2016-05-04 01:04:17

there u have it boys http://i.imgur.com/aUbUx7e.png 

2016-05-04 06:29:13

OUTLAAAAAAST <33333333333333

2016-05-23 22:30:32

He's playing Overwatch.

2016-05-23 22:32:03

Nevermind.

2016-05-24 21:34:52

definetly not hehe xd

2016-05-24 21:35:15

word on da street you are grounded for aweek for coming home too late

2016-05-24 21:35:19

hehe

2016-05-24 21:40:46

hehe xD

2016-05-24 21:43:04

SPECTATE ME MY SUMM IS I FED IN VIETNAM

2016-05-24 21:43:12

IM IN GAME AS DRAVEN

2016-05-24 21:44:03

hehe xd

2016-05-24 21:47:16

suspiciously specific denial

2016-05-24 23:53:45

wtf you lied to us

2016-05-25 06:07:15

tyler ma boi step up your game i wanted to donate some munei and waited until 2 am little cuckold man :( cant even spend money..

2016-05-28 21:34:33

eu time, eu time...

2016-05-28 21:34:43

dad

2016-05-28 21:37:54

get guys off

2016-05-28 21:38:08

daddy

2016-05-28 21:39:02

ur a pokeball

2016-05-28 21:39:07

hehe xd

2016-05-28 21:40:23

announcing that shit like a boss dude I like it

2016-05-28 21:43:27

hehe xd

2016-05-28 21:43:55

You need to stream earlier currently 2:43am :( FeelsBadMan

2016-05-29 13:12:21

how is 4 am Eu friendly haha

2016-05-30 21:37:42

TYLER1 HAVE MY BODY

2016-05-30 21:37:51

auuuuu

2016-05-30 21:37:54

today we honour the fallen, much respect tyler!

2016-05-30 21:39:16

.twitter.com/stGMqC5Mfc

2016-05-30 21:43:07

only watch if u salute in beginning w speech

2016-05-30 21:43:56

you are my god

2016-05-31 02:40:04

u aint playn draven.

2016-05-31 10:23:25

tyler man your shirts need like 2 weeks to deliver to eu what is this? dawg i wanna go super saiyajin in training with dem tanks

2016-05-31 21:35:31

why'd u rate EU so high Kappa

2016-05-31 21:35:34

kys

2016-05-31 21:35:40

lan? Rank 1. China? RANK ONE. Korea? RRRRANK 1. RANK1

2016-05-31 21:35:44

Somalia > EU

2016-05-31 21:36:00

Uganda > EU

2016-05-31 21:36:34

spectate order?

2016-05-31 21:37:53

Aguante lan wachin

2016-05-31 21:46:50

oce BAY B

2016-05-31 21:49:16

2016-05-31 22:18:18

NA>LAN>OCE>PBE COSPLAYERS>EU CHALLENGER

2016-05-31 22:35:02

????>EU

2016-05-31 23:40:07

oce pride

2016-05-31 23:48:14

nice dream man HAHAHHAHA KR>EU>ALL anyway :)

2016-05-31 23:54:39

we beat LAN wtf NA > OCE > All

2016-05-31 23:56:25

HAVE YOU SEEN LAN?!

2016-06-01 07:09:40

Russia server > all

2016-06-01 10:57:39

Definition of power Tyler fkin 1pic.twitter.com/YQU5vBpFEg

2016-06-02 21:31:55

fucking legend

2016-06-02 21:39:18

yassss been waiting for this moment today hehe xd

2016-06-02 21:42:28

How about you become less toxic?

2016-06-02 21:52:57

Stop being toxic, you're ruining our precious DynamicQ data!!!

2016-06-02 22:24:17

can I make you do what I want bb

2016-06-02 22:49:04

Stop impersonating lord Socrates pls... fking noob memer

2016-06-02 23:15:15

fk you irrelevant random

2016-06-05 21:32:23

late

2016-06-05 21:32:52

hurry up

2016-06-05 21:32:55

apple pie?

2016-06-05 21:33:35

your fav just rocked Echo Fox XD

2016-06-05 22:46:11

Does it Smell Like Honor?!!!!

2016-06-05 22:58:23

my McDonald's gave me a medium drink and charged me for a large last night what should I tell them

2016-06-06 16:39:03

add me on overwatch

2016-06-06 21:35:16

Teach me how to be good at draven please.

2016-06-06 21:35:18

finally i can fall asleep to something without being a beta

2016-06-06 21:35:32

off line

2016-06-06 21:36:32

LATE SwiftRage LATE SwiftRage LATE SwiftRage LATE SwiftRage LATE SwiftRage LATE SwiftRage LATE SwiftRage LATE SwiftRage

2016-06-06 21:36:50

WE WANT LILLY

2016-06-06 21:44:35

cum cum

2016-06-06 22:04:57

ily

2016-06-06 22:13:50

this tweet is too cute...its like ur a mother gathering around the fire with her children..fucking beta.pic.twitter.com/tUNkONSqZY

2016-06-07 21:33:13

we need a battlecast alpha draven skin fuck skarner

2016-06-07 21:33:31

chilidogs are the best!

2016-06-07 21:33:51

hehe xd

2016-06-07 21:34:03

R u sanic

2016-06-07 21:39:39

Betadogs

2016-06-07 21:40:11

I FUCKING LOVE YOU FAV NO BALLS

2016-06-07 21:41:23

ayy you watching USAvCRC????????? real alphas up 3-0

2016-06-07 21:45:40

SANIC DA HEDGHOG

2016-06-07 21:48:11

hehe xd

2016-06-07 22:02:46

Is is chili dog time?pic.twitter.com/UYEuM7vxD8

2016-06-07 23:32:09

Haha I ate a chilli dog in my bunker once, ended up choking on it and dying.But now Im Satan's gay butt boy so I'm happy HEIL ME

2016-06-07 23:41:46

fuckin racist calling people from chili dogs...HeHe XD

2016-06-08 01:25:52

This mans claims to be alpha......go back to epsilon sonpic.twitter.com/hUfHzQjQLe

2016-06-08 10:33:57

LETS GO BABY !!

2016-06-10 22:18:40

Freeze > Tyler Fkin 1 hehe xd

2016-06-11 20:58:22

https://www.reddit.com/r/leagueoflegends/comments/4maff9/updated_riot_terms_and_conditions_did_any_of_you/ … watch out tyler they mite get u wif this D:

2016-06-12 21:35:30

kys

2016-06-12 21:36:08

retweet my selfie

2016-06-12 21:36:09

KYS

2016-06-12 21:36:17

well now i know new definition of cancer : best

2016-06-12 21:39:44

hehexd

2016-06-12 21:40:32

no fuck off

2016-06-12 21:41:13

I don't buybye

2016-06-13 03:10:50

whats conrad twitter?

2016-06-13 21:38:44

killin it

2016-06-13 21:39:56

2 favorite accounts just posted.pic.twitter.com/4ypKxVu3Uk

2016-06-13 21:41:22

hehe xd

2016-06-22 00:16:27

pure comedy

2016-06-22 00:19:01

he's literally the man

2016-06-22 00:20:30

my favorite

2016-06-22 21:34:11

hehe xD

2016-06-22 21:34:20

daddy x3

2016-06-22 21:39:45

hey tyler did u see that someone on OGN livestream the other day had a "FREE TYLER 1" sign

2016-06-22 21:41:27

2016-06-22 21:43:05

uhh... same

2016-06-23 10:20:14

hehe xd

2016-06-23 12:44:30

hehe nice joke

2016-06-24 21:44:50

lets gooooooooo

2016-06-24 21:44:50

YAAAAAY

2016-06-24 21:44:57

u know 5min of ur stream is too much >>??

2016-06-24 21:45:02

lets fking gooo!

2016-06-24 21:45:07

i meant 5s

2016-06-24 21:45:21

lets goo baby

2016-06-24 21:46:15

LATE DansGame

2016-06-24 21:46:26

LETS GOOO

2016-06-24 21:48:13

some love for eu ty my man

2016-06-24 21:55:14

LETS FKIN GOOOOO BOYSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2016-06-24 21:56:15

fuck my beta parents making me move

2016-06-24 22:09:04

my shirts just got in too baby! Let's go!pic.twitter.com/wh2nAk4hQG

2016-06-25 04:04:08

follow 6 more people

2016-06-25 04:08:40

BigBrother FREE TYLER1 BigBrother

2016-06-25 04:19:23

straight up! most entertaining guy right there

2016-06-25 04:25:32

You literally just linked me cancer.

2016-06-25 05:20:42

"What do you think about (person)? dont give fuck im TYLER1" Seems like he's got it figured out

2016-06-25 05:33:21

thanks for shouting him out, this shit has made my night!!!!

2016-06-25 05:40:14

why you watching tyler1

2016-06-25 05:42:18

he be having me crying

2016-06-25 08:54:08

OH MY GOD

2016-06-25 08:54:56

HES MIXING 2 CAKE MIXES AND PUT LIKE 300ML OF FUCKING OIL AND HE HAS ONLY 3 EGGS AHHHHHHHHH

2016-06-25 08:55:44

HE JUST CRACKED THE EGG ON HIS FACE AHAHHAHAHHA

2016-06-25 09:03:31

I LOVE THIS

2016-06-25 09:03:38

SKYPE FAM

2016-06-25 09:04:00

No skype. :l

2016-06-25 09:09:35

yuup

2016-06-25 09:14:45

his stream is actually fun asf rn lol

2016-06-25 09:54:12

did you see when he cracked the egg in his face thinkin it was impossible, rofl.

2016-06-25 10:02:10

damn is that gordon tyler1 ramsay?

2016-06-25 10:23:18

wtc

2016-06-25 10:23:30

"nice clean cuts" sai tudo fodido

2016-06-25 10:32:44

teve bue piada

2016-06-25 11:17:00

:^)pic.twitter.com/0omEeBPY9S

2016-06-25 11:19:02

why arent you streaming

2016-06-25 11:23:08

I assume you're takling about that ass.

2016-06-25 22:59:33

you've never been to Missouri unless you've had a meatloaf like thispic.twitter.com/9KhKKQcw5B

2016-06-26 14:48:35

cancer in cake form

2016-06-28 21:34:54

3:30 eu time....

2016-06-28 21:34:56

YASSSSS

2016-06-28 21:35:15

EU friendly 12h stream a day

2016-06-28 21:35:37

LEGOO TYLER F 1

2016-06-28 21:36:28

I LOVE YOU

2016-06-28 22:34:45

://www.youtube.com/watch?v=HDQB-sa-OPY …

2016-06-28 23:41:25

go check my tweet

2016-06-29 22:09:05

no more broken equipment but twitch is hehe xd

2016-06-29 22:09:33

where tf u at

2016-06-29 22:11:00

breh u play draven ur nah

2016-06-29 22:13:36

hehe xd

2016-06-29 22:15:59

Where U at tho

2016-06-29 22:16:02

DID YOU GET BANEDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!

2016-06-29 22:21:35

*not banned

2016-06-29 22:22:17

Where the stream at? hehe xd

2016-06-29 22:22:18

where the fuck u at bro.

2016-06-29 22:24:53

where tf the stream at??

2016-06-29 22:29:15

u gonna tell us were tf u went or nah?

2016-06-29 22:30:37

he's most likely setting up a hitbox account

2016-06-29 22:30:53

rip, i stayed up all Night for this Stream and now it's gone.

2016-06-29 22:35:10

you are wastim my time

2016-06-29 22:35:36

he ded

2016-06-29 22:39:56

30 mins passed

2016-06-29 22:41:59

what happened

2016-06-29 22:47:57

wtf bro

2016-06-29 23:59:24

bruhhhhh...

Your Comment
Also on www.twitch.tv

[PS4] NUK3TOWN 24/7 HYPE! - COME CHAT AND CHILL!!!!!

[US] City Detailing

BLACKOPS 3 GUN GAME w/ CandyBeach

Sayurit (◕‿◕✿)

Zetsubou Co-op w/ @jayyzinc

UMG 4s

next stream is tonight at 9pm eastern time!

First playthrough! Ask me about Japan-A-Banana. :D

Card alters for #mtgmonday #magicthegathering - get in here! [ #painting #traditional #acrylic ]

COW NOSE VS KAPOW! RLCS!