KingPreNade

KingPreNade

comments and discussions at metacomment.io

2v2 UMGs

Comments
2016-05-04 16:32:08

when r we gonna wage?

2016-05-04 16:35:33

I'll hit you up sometime I've really been trying to get this gold

2016-05-04 16:36:23

we playing the am saturday?

2016-05-04 16:41:08

I am not sure it depends if I win the one today plus I may already have a team for the one Saturday. I'll lyk though

2016-06-03 16:16:07

who is it

2016-06-03 16:23:00

term and kadenz, with grif and I

2016-06-10 17:51:24

drew and confiding

2016-06-10 17:52:48

that's who I am playing with yes

2016-06-11 15:18:20

chall me

2016-06-11 15:19:18

lmao you are so annoying.

2016-06-11 15:20:04

thanks you said you would play me sorry for asking regard

2016-06-11 15:35:09

I will let you know when we wanna chall

2016-06-12 20:51:09

that's light they're buns (don't tell them I said this)

2016-06-12 20:52:45

I haven't played in 2 days

2016-06-12 20:53:54

3v3?

2016-06-12 20:55:24

yes

2016-06-12 20:57:13

how much y'all playing for

2016-06-12 20:57:36

1.50

2016-06-12 20:58:04

it isn't a chall just a match off the finder

2016-06-12 20:58:16

agh ok

2016-06-15 14:18:52

creddy i need earnings

2016-06-15 14:20:12

gun on for 4s after our match

2016-06-15 20:22:31

link UMG match ?

2016-06-17 23:27:31

4's after that plsss ?

2016-06-17 23:28:26

if they wanted to play with you they would have hit you up

2016-06-17 23:28:40

why r u stalking me?

2016-06-18 01:28:49

you'd be so much better then you already are if you didn't put so much stress on yourself lol. keep ya head up

2016-06-18 01:30:24

when I get shit on or miss a shot I literally want to kill myself. That may be abnormal

2016-06-23 20:50:38

lets play 4's

2016-06-23 20:54:46

We are trying to get good at 3s, how do you not have a squad you are nice.

2016-06-23 20:55:23

i did but then they kept shitting the sheets i couldnt handle carrying them anymore we were 10-0 two days a

2016-06-23 20:57:24

damn that sucks bro. Hopefully you find a squad you can grind with, and win with.

2016-06-23 21:02:41

hopefully man i wanna play with but u have a squad already :(

Your Comment
Also on www.twitch.tv

Last Overwatch Stream Till Launch!

DIRECTO CON SUSCRIPTORES :D

MINECRAFT // Timolia, GommeHD, Playminity, usw.

*insert SW theme*

[FR] - Si ça n'explose pas, DOUBLEZ LA CHARGE!

Fallout 4 Is Back Baby! | We are become machines! | #LiveattheSpeakeasy

DRK TV - SocialNat

OFFLINE - Schöünes Wochenende!

Pubs w/ @GeekyFromTwitch

And onto the Rocket league of Rockets! :-) // Furian Pride!!