EatMyDiction1

EatMyDiction1

comments and discussions at metacomment.io

Video Game Playing Beard Person

Comments
2016-04-29 22:59:46

I feel your pain Nick... OBS has been kicking my ass too! I can't stream right now... what did you do to fix?

2016-04-30 01:27:07

oh shit I want in

2016-04-30 03:10:12

IM WATCHING WHAT... THE..... FUCK...! Fucked up Friday/Saturday Haha

2016-05-01 19:16:28

Well that was a well timed tweet on my part.

2016-05-07 01:57:38

You want something to drink? https://www.youtube.com/watch?v=_15kOUUd8CY&list=PLcL0TCmGyjLDXvTfeqrR7bRQ7BEgPsQ0k … Or just stick with whatever you're doing?

2016-05-28 00:11:36

First!

2016-05-28 01:07:24

Playing with you guys is so fun ://bit.ly/20MX1Z8 

2016-05-29 19:23:11

add meeeeee

2016-05-29 19:23:25

wut

2016-05-29 19:24:09

twitter showed you were playing overwatch ;o; but add my bnet so we can play sometime

2016-05-31 13:46:05

Can i bring a friend?

2016-05-31 13:51:47

play as JunkRat, give away Bad Rats

2016-05-31 13:54:07

Heard Slime Rancher was oddly good. Guess we'll find out.

2016-06-02 16:14:57

It's about time! JKILOVEYOU

2016-06-02 16:19:16

Don't worry diction, we know you have good game, that's all you need

2016-06-02 16:29:16

WOOOOOOOOOOOOOW

2016-06-02 16:29:58

I'm there in spirit. I gotta go to work.

2016-06-02 16:35:29

To be fair...you set yourself up for that one.

2016-06-02 17:08:10

i wanna play but i work in 90 minutes RIP

2016-06-09 19:01:02

savage.

2016-06-09 19:23:00

oh shit snacks! Wait for me! I want to watch! Oh oh oooh!

2016-06-10 23:47:37

HUNT HER DOWN !

2016-06-13 15:53:31

You mean like, "Have you even played Titanfall?"

2016-06-13 15:53:40

That may-may?

2016-06-13 16:02:24

house of the dying sun?

2016-06-17 22:32:52

That gif trips me out somethin' fierce. Its amazing!

2016-06-17 22:39:20

Hope you don't run out

2016-06-17 22:58:49

that bottomless glass doe

2016-06-17 23:43:02

I WANNA PLAY GAMEZ

2016-06-17 23:57:38

infinite beer? where can i buy this?!

2016-06-20 13:49:29

thanks, I'm fresh out.

2016-06-21 17:07:49

Happy Birthday!!!!

2016-06-21 17:14:53

HAPPY BIRTHDAY U GOOB

2016-06-21 18:01:31

happy birthday bear strum!pic.twitter.com/Jj4gOQSpDB

2016-06-21 18:28:35

Happy Birthday Diction,can't wait to see trouble what you and manage to get into soon ;)

2016-06-21 18:34:46

when are we gonna see dictions mod? Surely gotta be in the works somewhere

2016-06-21 19:43:23

I can't join the stream, but happy birthday Diction!

Your Comment
Also on www.twitch.tv

[UK] See you on Wednesday! ᶘ ᵒᴥᵒᶅ/

EN VIVO

Rita plays CSGO! lets go!

[BR] King Ye - Fui pra Azubu.tv/kingye

We play Ludum Dare 35

Untitled Broadcast

Ng+, Starting at Yhorm

MSK April - Hosted by Portal LAN Arcade in Omaha, Nebraska

Diamond XIX ADC - Solo-Q vom Feinsten!