Apathy - Twitch

Apathy - Twitch

comments and discussions at metacomment.io

EnVy Scrims w/ Pro Player Apathy!! Giveaway At 200 Subs

Comments
2016-05-03 21:57:50

who else is in the wager with you?

2016-05-03 22:37:56

how much $ y'all playing for

2016-05-03 23:03:44

C9E still a team?!

2016-05-04 21:13:59

how did Envy do?

2016-05-06 22:31:06

dude get done scrimming man

2016-05-06 23:39:21

did my donation come through?

2016-05-23 20:10:25

http://Twitch.tv/SlasherAL  http://Twitch.tv/Xotic16 

2016-05-23 21:18:19

://Twitch.tv/SlasherAL 

2016-05-23 23:24:39

http://Twitch.tv/Neslo  http://Twitch.tv/ProoFy 

2016-05-26 13:15:49

u need all the money u can get huh

2016-05-26 13:22:43

Get that dinero Ap

2016-05-26 13:30:41

you really do need mr.5-5 huh

2016-05-26 14:09:40

against who

2016-05-26 14:24:49

1-1 lol

2016-05-26 16:40:30

://Twitch.tv/StuDyy 

2016-05-26 16:47:28

You and Formal in a team rn, im watching rn!!! Hopefully school intenet doesn't mess it up!

2016-05-26 18:14:59

noice

2016-05-26 18:40:20

Smash them up caaaz

2016-05-26 19:17:33

get em

2016-05-26 22:54:54

3 series of Money 8s, these HP has been Fringe

2016-05-26 23:11:57

youre nutty honey

2016-05-26 23:13:15

thanks homey

2016-05-26 23:13:39

ily <3

2016-05-26 23:16:25

Wuz up

2016-05-26 23:30:27

how many money 8s are you down

2016-05-27 19:13:07

://Twitch.tv/Loony 

2016-05-27 23:14:23

thats 500 crates

2016-05-27 23:15:42

nah tahts 50

2016-05-27 23:16:32

why do u buy cod points?

2016-05-27 23:19:19

stop wasting your money

2016-05-27 23:32:21

wanted to get the famas

2016-05-27 23:32:59

supporting micro transactions :(

2016-05-27 23:39:31

micoro que

2016-05-29 11:36:33

.twitter.com/Zwp3WO58EZ

2016-05-29 11:36:33

.twitter.com/Zwp3WO58EZ

2016-05-29 14:04:51

lol I am secretly rooting for you

2016-05-29 14:05:14

Europeans and SND smh

2016-05-29 14:05:14

Europeans and SND smh

2016-05-29 14:24:16

Sub wars is lit

2016-05-29 17:29:03

with

2016-05-30 14:56:40

u need ur team killing duo with you

2016-05-30 14:56:40

u need ur team killing duo with you

2016-05-30 14:57:05

haha facts

2016-05-30 17:50:32

How was that L we just gave y'all?

2016-05-30 17:52:17

steamy

2016-05-30 17:52:45

Nice Cerberus lol

2016-05-30 18:16:39

are you using the Vesper ?

2016-05-30 18:30:32

1v1 me afterwards :(

2016-05-31 15:29:22

let's go ap

2016-05-31 16:21:49

certified

2016-05-31 16:23:08

facts

2016-05-31 18:08:06

ps4 hope to see you therepic.twitter.com/Jxyu1WKx9M

2016-05-31 21:28:44

y'all ain't on cwl playing ? Nobody saying nothing I'm jus watching a (will be back soon) message.

2016-05-31 22:09:31

GG

2016-05-31 23:40:45

get it

2016-06-02 00:27:21

let me get in on the next one

2016-06-02 00:27:48

I got you buddy

2016-06-02 17:47:51

Play with me.

2016-06-02 22:28:57

^ ://Twitch.tv/Slacked 

2016-06-03 18:02:57

GOAT song

2016-06-03 18:21:14

if you follow me ill freak outpic.twitter.com/tocgSD8bgO

2016-06-04 20:59:37

^ http://Twitch.tv/Crimsix  http://Twitch.tv/FORMAL  ://Twitch.tv/Karma 

2016-06-04 22:06:37

what happened last game bryan ;)

2016-06-04 23:10:58

step it up this time man cmon! You got this!

2016-06-04 23:16:04

250-27

2016-06-04 23:25:04

see if told you you guys had it! Good shit!

2016-06-05 19:50:16

^ ://Twitch.tv/Zoomaa 

2016-06-07 14:24:55

250-28 lol

2016-06-07 14:36:17

first like apathy follow me

2016-06-07 15:35:32

GL brother :D <3

2016-06-07 15:42:38

^^ STARTING :)

2016-06-09 10:16:17

the grind never stops !!

2016-06-09 10:52:28

^ Starting :)

2016-06-09 10:54:45

give them the FIRE!!!

2016-06-09 11:07:29

good work!

2016-06-09 11:12:37

are u guys going to #MLGAnaheim

2016-06-09 11:40:51

my favorite thing to watch in the morning :)

2016-06-09 11:57:42

lets play later today homie

2016-06-09 12:30:06

came here from stream lmao

2016-06-09 12:30:26

john is the best wish i could watch but at school later if you are still streaming ill be in there and may have to resub

2016-06-09 12:31:04

South African Fan

2016-06-09 12:33:48

Top Class Stream !^^

2016-06-09 12:46:20

dude wyd

2016-06-09 12:53:43

gaming with john

2016-06-09 12:54:20

wtf when is your flight

2016-06-09 12:54:34

what time is your flight?

2016-06-09 13:30:28

let's go Pro Player apathy

2016-06-09 13:33:51

why arnt you in cali?

2016-06-09 13:40:30

love you

2016-06-09 14:36:17

Won 6-4

2016-06-09 14:40:16

when is your flight?

2016-06-09 15:07:10

im in this bish come hang out !

2016-06-09 15:08:37

we are you going to leave to #MLGAnaheim

2016-06-09 15:22:24

be there in a sec

2016-06-14 22:14:30

me jkap slacked felony vs temp john classic slasher

2016-06-14 22:15:38

if you are all online why not scrim?

2016-06-14 22:16:27

no team to scrim prob

2016-06-14 22:53:30

did the streak end yet??

2016-06-14 22:56:19

whats up everyone proplayer apathy back with another video!!

2016-06-16 16:20:42

first

2016-06-16 16:21:24

lmao im watching you on my phone and on my laptop

2016-06-16 18:09:53

scrims tonight?

2016-06-16 18:18:55

#ApaStud is back for 1 series of 8s!

2016-06-16 22:05:57

you're the man Ap

2016-06-16 22:08:02

no, HE is the man

2016-06-16 22:08:18

???

2016-06-16 22:08:33

but mom

2016-06-16 22:20:10

do you go on snapchat often dude or nah ? <3

2016-06-16 23:00:21

too bad you can't because the SERVERS ARE DOWN ;-; i cri

2016-06-16 23:29:20

send the 1v1 HP Chall link

2016-06-16 23:31:25

you down to play for 10 after

2016-06-16 23:34:48

^ Starting NOW!

2016-06-16 23:47:46

that's a youtube video right there

2016-06-17 13:16:51

GL... Nvm you Dont need it you a beast lets get it

2016-06-17 15:41:17

u playing fiber?

2016-06-17 17:32:18

lol

2016-06-17 17:39:33

Going map 3!

2016-06-17 17:43:23

u should give me ur aimbot

2016-06-17 17:45:56

Get em tiger

2016-06-18 12:30:48

ily

2016-06-18 14:00:41

GGWP

2016-06-18 14:48:16

good luck bro im in the stream

2016-06-18 14:52:22

make sure to camp your spawn harder than the other guy

2016-06-18 15:23:23

do you have a scuf discount code

2016-06-18 15:23:59

Yesz

2016-06-18 15:24:16

is it just 'Apathy'?

2016-06-18 15:24:20

me

2016-06-18 15:25:04

yeah!

2016-06-18 15:25:46

you got it homie

2016-06-18 15:26:34

if i sent a chill would u accept it

2016-06-18 15:26:54

challenge me Brybry

2016-06-18 15:27:42

well thanks pic.twitter.com/o5BINp68Ux

2016-06-18 15:34:02

:D

2016-06-18 15:37:15

np

2016-06-18 16:04:17

3v3s ? Wing me

2016-06-19 14:05:52

true

2016-06-19 14:30:20

Happy Fathers Day Dad...

2016-06-19 17:46:49

noice

2016-06-19 17:48:15

bring it home AP you got this

2016-06-19 17:58:49

^ http://Twitch.tv/Dedo 

2016-06-21 15:30:42

tbefero

2016-06-21 16:12:20

you have great hair !

2016-06-22 13:27:24

did you hit the gym?

2016-06-22 13:45:24

Chall me when ur done

2016-06-22 13:46:32

Is there anything you can't do ?pic.twitter.com/ZNzNtmlY2B

2016-06-22 14:33:58

Starting now!

2016-06-22 14:54:30

ImBoomi

2016-06-23 17:26:50

ok boss

2016-06-23 17:27:41

Sempai

2016-06-23 18:18:34

add me on psn we'll play 8s

2016-06-23 18:29:21

pacman lol

2016-06-24 12:53:33

Shorlty ;) :D

2016-06-24 13:02:02

unbelievable

2016-06-24 13:18:46

I be your chef there matthew2collie is my twitch

2016-06-24 13:37:09

you best pull some dbz apathy type ish on em

2016-06-24 13:52:02

2016-06-24 15:53:09

hey im in a pub with neslo rn

2016-06-24 15:58:55

Starting now!

2016-06-24 16:49:21

sike, "CandyCiggos" ain't in mL

2016-06-24 16:57:05

3v3 chall? $5

2016-06-24 18:45:04

Starting first wager! $5 Each against Nihill, Moti, Demented and Prophet!

2016-06-24 19:23:44

kys

2016-06-24 19:59:41

buy me some gfuel?

2016-06-26 18:11:45

good luck!

2016-06-27 10:11:36

#thanks for sharing about Twitch, have a great Monday :) (Want this? It's FREE! https://commun.it?aid=thankyou68commun.it/?aid=thankyou68 )

2016-06-27 20:11:03

gl fam

2016-06-28 10:26:36

send the chall

2016-06-28 11:20:01

Dam You Could Throw Me In The Mix

2016-06-28 12:00:15

no one cares.

2016-06-28 12:20:58

thank you for letting me play with you I was killa on psn!

2016-06-28 12:28:05

imy

2016-06-28 12:28:30

imy too

2016-06-28 12:28:38

it was fun man :)

2016-06-28 12:32:52

good luck

2016-06-28 12:57:28

wanna play wagers

2016-06-28 13:08:51

your a beast

2016-06-28 13:13:08

I like that avi, bud.

2016-06-28 13:55:36

likewise fam

2016-06-28 14:00:37

GL

2016-06-28 14:43:28

accepted once by accident, never again.

2016-06-28 14:43:39

use smokes

2016-06-28 14:49:09

good luck man

2016-06-28 16:14:34

2016-06-28 16:57:15

^ http://Twitch.tv/Zoomaa 

2016-06-28 17:06:58

unlucky

2016-06-28 17:09:17

u should add me on ps4 :)

2016-06-29 11:27:21

Love you Apathy

2016-06-29 12:37:17

is ReeP gonna stream today??

2016-06-29 12:38:57

good damn didnt know u were one of the radar on people

2016-06-29 12:44:23

you like getting keyboarded huh lol

2016-06-29 13:00:16

rip

2016-06-29 22:37:51

Gucci isn't dead? Haven't seen him since ghosts. Missed watching him on Curse

2016-06-29 23:01:24

good luck man

2016-06-29 23:03:06

2016-06-29 23:23:17

down 2-1*

2016-06-29 23:24:05

again lol. Good shit clutch master (vVv looking ass) Bryan.

2016-06-30 10:27:04

lets play 3s

2016-06-30 10:27:31

All day. Everyday.

2016-06-30 10:54:38

ggs dawg gl at Orlando

2016-06-30 10:55:52

you almost lost to Apathy oh noo

2016-06-30 10:56:09

never young duff

2016-06-30 10:57:39

ggs dawg

2016-06-30 12:09:34

hello m8pic.twitter.com/aIlcVKsbqg

2016-06-30 12:57:39

lets get him up to 1k!!

2016-06-30 12:57:41

u are the reason i play cod

2016-06-30 12:57:50

inspiration

2016-06-30 13:46:17

Please make a video showcasing your paintjobs

2016-06-30 18:09:47

yeah not fair I was working... That's some bs...

2016-06-30 18:24:07

dont worry man, ill be doing a lot more giveaways. I know it sucks but I will start doing my giveaway in stream.

2016-06-30 18:45:54

with kap??

2016-06-30 19:04:10

lul

2016-06-30 19:35:22

pick it up! No time to lose man

Your Comment
Also on www.twitch.tv

Hotline Bling

Top Braixen Player - Friendlies/Ranked

Pawnce: Overwatch time. Because PBE is brain cancer. Also, New Discord Server:https://discord.gg/0zt...

3 biles > 3 banshees

Trials w/ AltKev

Goodbye Bo2!

Long division is lame.

PLAYING OVERWATCH WITH THE SQUAD | Overwatch | Road to 2k

TheFiddzz New EVERYTHING! Come join the re-brand kickoff!! And we finish #darksouls3

Lunes Relax | !songrequest ON